Det bästa med julen

Det som jag tycker är det bästa med julen, är ju så klart att familjen samlas och äter god mat, allt julpynt och de tända ljusen. Men det som också toppar listan måste nog vara julklapparna!
nej, jag menar inte att få julklappar, utan att ge. Det är så himla mysigt att gå o julhandla och ta hem presenterna man tänkt ge, och sedan slå in dem. Jag älskar att hitta på ett nytt tema varje år att slå in klapparna med. tidningspapper med rött snöre, gammaldags papper med lack, tomtepapper, eller som i år; svart papper med julband. Här är verkligen ett tillfälle att plocka fram ens kreativa sida, och bara gå loss!

Några av mina julklappar i år.




Kommentarer
Postat av: Josefin

och när man hittar något, eller rent av gör något, som man vet att någon kommer uppskatta eller bli riktigt glad för!



Fina julklappsomslag i år måste jag säga! :D Enkelt men det är även det som gör det hela mycket snyggare :D

2010-12-04 @ 07:13:20
URL: http://ljungblom.blogg.se/
Postat av: Yuki

Duktig fisenvisen!!! ^^*

Sugoi!

2010-12-04 @ 13:25:31
URL: http://theparadox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0