fingerkli och kexchoklad

Tjolahopp!

Nu har jobbet satt igång med full rulle, så nu e det inte längre tid för slapp. Det kliar i fingrarna efter att få börja rita och sommaren på utsidan glänser förföriskt in genom fönstret. Jag måste finna tid!

Har haft många uppgifter och måsten för mig själv i sommar. Rita mer och träna mer bland annat. Har också försökt att skära ner på onyttigheter. Men när man kör en matvagn med mackor och godis, så ser kexchokladen väldigt frestande ut:P och glass kan väll inte räknas? Det går inte så bra för mig med andra ord.

Ska ut o gå imon bitti, o sitter uppe alldeles för sent igen så jag lär väll vara en aning trött. Men det gör nog inget, hade tänkt spendera morgondagen sedan med att titta på film.



Godnatt/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0