Semester

Hejsan!
sedan sommarlovet satte igång så har jag varit ledig och tagit lite siesta, så så mycket rita har inte blivit av.
Har fokuserat mycket på att träffa kompisar och hitta på lite roligheter medens jag fortfarande kan.

Måste säga att jag har hunnit med en hel del semestrande. Jag har varit på några fik, hunnit äta lite sushi, varit ute i skärgården och åkt lite båt, Jag var också uppe i Värmland med några kompisar och firade midsommar. Så det har varit fullt uppkan man säga!

Men nu är det dags för allvar igen, och jag börjar jobba idag:) rätt skönt ändå att man har ett jobb i sommar, för annars hade det blivit rätt långtråkigt tror jag, att bara sitta. så med glad min så förbereder jag mig mentalt för eftermiddagens arbetspass!


Hoppas alla hade en trevlig midsommar!:D

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0