Smakfull*

Hejhej!

Idag när jag tittar ut genom fönstret så kan jag konstatera att inomhus är den bästa platsen att befinna sig på. Trots att det är sommar så har molnen bestämt sig för att bjuda på ett uppfriskande rikt skyfall.
Så medens regnet smattrar på fönsterkanten utanför så sitter jag vid datorn, kollar på film och annat.

När jag såg dem i drickhyllan, så var jag bara tvungen att testa dem!
En vitaminrik tedryck med urläcker designsom bara fångade min blick:)
Och jag tycker att god design ska bli belönat, så därför köpte jag båda.
Jättegoda!
Vet inte vad som är bäst, i miljöaspekt, att köpa dricka i plast eller i glas.
Men dessa snygga glasflaskor finns att hitta i vanliga mataffärer, och lägger man dem bara i rätt återvinningsbox så ska det inte vara någon fara! Eller så kan man som jag hade tänkt, kanske spara dem för att de är så fina;)



Så dessa läskar jag mig med idag*


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja, ur miljösynpukt kanske man ej skall köpa vitiamindrycker utan köpa färska råvaror, för att överdriva närproducerat, och göra en smoothie eller drink hemma. Men, som sagt återvinna kan man alltid och då kan man gärna köpa på sig lite dricka här och var.. Och den snygga designen tycker jag även ej gjorde detta tillfälle till ett svårt val!

Två veckor sen kommer jag :D:D

2010-06-22 @ 11:22:37
URL: http://ljungblom.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: Jag har semester vecka 27-28 och planeringen är väl att vi kommer i mitten av eller till helgen på vecka 27. För vi kommer hoppa fallskärm som det ser ut i början av den veckan och sedan börjar vi nog ta oss neråt. Men då vet du ungefär, det är iallfall den veckan sedan vilken dag är ej bestämt.. :D

2010-06-22 @ 13:15:51
URL: http://ljungblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0