A whole new world.

Långa dagar!
Till skillnad från vad jag vanligtvis jobbar med så ska den bilden jag arbetar med nu ha en tredje dimension. jag bygger med boxar,cylidrar och linjer med okända egenskaper, och till sist så ska detta bli en båt hade jag tänkt!

Har aldrig suttit i ett 3D program innan, och är efter drygt fyra veckor helt förundrad över vad jag lyckats åstadkomma. Det är väldigt kul och intressant kurs måste jag säga! Och det ser ut att kunna bli riktigt fint slutresultat, om man bara tar sig tid att vara noggran. vilket jag försöker göra nu sista veckan.

(Tråkigt bara att kursen äger rum just nu, då jag inte vill vänta, utan bara ha sommarlov! :D


Bil jag hittade på internet, vet inte vad båten heter tyvärr,
eller vad fotografen heter:(
Båtsorten heter chinese Junk, för att formen är en aning "säckig"
Tycker själv att den efterliknar en drake!





Arbete på gång!
Det ska läggas till bakgrund och vatten.
vi får se hur det blir;)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Riktigt tufft. Men, det är värt att sitta och pilla och vara noggrann när det ej är så länge kvar till sommarlovet väntar!!

2010-06-01 @ 22:38:44
Postat av: Malin

Din båt kommer bli så grymt fin när den blir klar!

2010-06-02 @ 21:57:26
URL: http://artofmalin.blogg.se/
Postat av: c

så sött sagt va :) tackar och bockar!

2010-06-03 @ 22:42:07
URL: http://redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0