Not another Emo girl

Kursen heter Digitalt bildskapande i 3D och den tar all kraft och koncentration jag har.
Att jobba i 3D studio MAX är helt nytt för mig, Men jag har bestämt att jag ska ge mitt yttersta av både tid och energi för att jag ska klara kursen och det med känslan att jag gjort mitt bästa!

Men sitt bästa kräver sin person och jag är alltid en massa trött när jag kommer hem sent på eftermiddagen efter skolan. o då har man fortfarande en del o göra i lägenheten!
Blev lite bestört när jag faktiskt märkte påsarna under ögonen i morse och bestämde mig för att gå o lägga mig tidigt ikväll...

O nu sitter jag här, strax innan tolv och ritar:P
För tänk om man skulle sminka över sina trötta påsar, undra hur man skulle se ut då?



Planen om extra sömn är om intet.



Kommentarer
Postat av: Sara

Gillar verkligen den här teckningen, ögonen är grymt bra!

2010-09-14 @ 05:04:25
URL: http://www.sfe.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0