Steam it up.





Då var man äntligen klar med bilden i Illustrator!
Kanske lite mer redigering i photoshop också om jag orkar. Men just nu är jag nöjd och en aning mosig i huvudet efter många timmar vid datorn.

Bilden är gjord på fri hand, och utan referensfoton. Men innan jag gjorde den så har jag tittat mycket på Steam Punk bilder och tagit inspiration. Steam Punk är en otroligt häftig i stil i musik, mode men mera. Tänkte jag skulle ta o lägga upp några bilder och en beskrivning om det i ett inlägg lite senare.
men nu ska jag ta o sova gott, för imon e det skola igen;)

Gonatt Kram//

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fin den blir, skall bli kul att se den färdiga bilden sen!

2010-09-07 @ 11:48:00
URL: http://artofmalin.blogg.se/
Postat av: dannie

tack! jo visst är det härligt!

fan vad snygg bild! har du målat?

2010-09-08 @ 07:42:24
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0