kreativitet

Har insett nu att kreativitet är något man måste underhålla. Ritar man mer så lär man sig mer och så vill man rita mer! det blir roligare:)
Har inte gjort annat än att rita i ett par veckor nu, och har massa bilder i huvvet nu som jag vill göra. men just nu hinner jag inte! Slutklämmen på naturillustrationskursen den här veckan, o redovisning på torsdag om allt vill sig väl^^. vi får se hur det går!

en bild dök upp i huvvet på mig påväg hem från skolan. Så jag fick rita ner den snabbt för att inte glömma av den. Får se när jag hinnar/orkar fortsätta.



Kommentarer
Postat av: malin

så härlig bild :) å kul att se att du känner för å teckna igen :)

2011-02-22 @ 23:33:48
URL: http://artofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0