Trassel/Tangled

I Helgen var jag o såg Disneys nya storfilm "Tangled",eller som den heter i Sverige "Trassel".
Hade ganska höga förväntningar måste jag säga, och då brukar man ju alltid bli besviken, men den var faktiskt riktigt bra! Mycket rolig och med glasklara karaktärer, en härlig "naaaw" känsla med en skvätt romantik.
kan starkt rekomendera filmen till liten som stor, gammal som ung^^ inte heller helt fel på 3D duken.




(Inte mycket uppdateringar på sista tiden, men jag har många projekt pågång nu samtiditg. Så bara lite tålamod så ska jag snart ladda upp: mitt skolprojekt med insekter, och den färdiga "Hatter". spännande spännande;)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag älskar Tangled!! Vad roligt att du tycker om den. Du skall se The Princess and the Frog om du ej har sätt den :)

2011-02-07 @ 15:47:50
URL: http://ljungblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0