snygga myror

När jag väntade på bussen häromdagen o det var snorigt kallt ute, så bestämmde jag mig för att ta mig en titt inne på myrorna som låg aldeles bredvid busshållplatsen. Gick o tittade en stund, för det finns så många olika ting därinne som är ytterst fascinerande. Både utseendemässigt och funktionsmässigt. Man kan gå o bli förundrad över att folk faktiskt har gått o köpt dessa ting Nya en gång i tiden! :P
Men jag jag gick i alla fall ut därifrån med denna lilla söta väska, 50 kronor fattigare. Det gäller o hitta sina guldkorn trots allt^^


ha en bra dag!^^

Kommentarer
Postat av: malin

den ser jätte fin ut, väldigt du!

2011-03-27 @ 22:32:41
URL: http://artofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0