sol, bad, semester och jobb

Hej igen!
Nu har jag varit oförskämt oaktiv på bloggen de senaste veckorna och ber mig själv och andra om ursäkt för detta. Kan bara skylla på semesterlathet och ett ankspritt sinne^^
Efter att ha varit hemma i Göteborg över lovet så är jag nu tillbaka i mitt studentresident redo för ett nytt läsår och nya utmaningar. Det råkar till och med vara så att det blir mitt sista år på Mälardalens Högskola, vilket har en känsla av skräckblandad förtjusning hos mig. Inta bara att tiden går så fort, utan mest är det för att jag inte vet var jag ska ta vägen sedan. Samtidigt är det ju kul att avsluta det här kapitlet,och gå vidare till nästa:)

Men utan att ta året i förväg så har jag precis börjat två nya kurser. En skrivkurs och en om interaktiv illustration. Så vi får väll se hur det går;) Än så länge så har jag energi kvar från sommarladdningen det gäller bara att hålla gnistan uppe, även när dagarna blir kortare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0