Ett slut och en Början

Då har man passerat dagen för examen och fattar fortfarande inte att jag faktiskt inte ska tillbaka till plugget igen. Har haft otroligt kul och ibland otroligt tråkigt. Men mest av allt så har jag lärt mig massor! Tre år har gått så fort, men samtidigt väldigt långsamt. Men det avgörande är att det är över nu, inga fler föreläsningar eller tentor! Visst har jag ett par uppgifter kvar tills jag oficiellt kan säga att jag är examinerad, men det ser jag bara som formaliteter. I det stora hela så är jag klar och färdig Informationsdesigner och det är det som betyder nåt. Jag har också fått ett par mycket goda vänner att glädja mig över och det är det som betyder mest!


Bild tagen från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0