Osogashi-busy-fullt upp

Nu har det börjat packas och städas, för nu är det bara en vecka kvar!
på fredag börjar mitt sommarlov och det tänker jag spendera hemma i Göteborg med familjen. Och mellan att jobba och absolut inte syssla med skola så ska jag försöka hinna med lite mer bildgöra;)

Och för att inte alls syssla med det jag hade tänkt idag så har jag istället ritat lite.
En teckning som jag har haft liggande har nu fått lite färg.



blyerts och sedan promarkers.

Ha en fortsatt trevlig helg!^^
kram

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-05-30 @ 20:15:50
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0