Nyhet

Förra veckan så anlände Trassel på DVD till butikerna runt om i landet. Vilket var till min fulla glädje eftersom jag tycker den är Riktigt bra! Inte bara för att min nyvunna förståelse för konsten inom 3D modellering, utan också för att den har en riktigt rolig och gullig story. Jag köpte naturligtvis ett exemplar genast för lördagens filmkväll.

Detta innebär inte bara att Disney har kommit med ännu ett äventyr till Disney-samlingen, utan också att det ska introduceras en ny princessa till Disneys kungahus. Roligt är att det faktiskt ska anordnas ett event för detta i Kensington Palace i London för att riktigt välkomna Rapunzel som Disneys tionde prinsessa, där både kungligheter och kändisar ska delta. :)

Riktigt stora festligheter i London för att välkomna Rapunzel till prinsess-truppen, o hemma hos mig blir hon en ny medlem i DVD samlingen. Det firades med filmkväll, och inte att förglömma, en väldigt god Ben & Jerrys.


Kommentarer
Postat av: malin

Nej men Louise nu får du ta och uppdatera lite mera. även om du inte har ritat mycket, så finns det säkert någonting du kan lägga upp i bloggen :)

2011-07-17 @ 11:35:57
URL: http://malinforsmanart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0