feels like timetravel

Tre år har gått och snart avslutar jag min utbildning på Mälardalens Högskola som utexaminerad informationsdesigner. Jag har haft otroligt rolig på min utbildning, blandat med en och annan ångestfylld stund såklart;P Men i det stora hela så är jag stolt och nöjd över mina insatser.

Nu är det slutredovisningar som gäller, sen flytt och och därefter sommarjobba i Stockholm.
Efter det vet jag inte riktigt vad som händer eller vad jag ska göra. Men jag ska försöka hitta mig tillbaka till Göteborg om det vill sig:)

Mycket har hänt på tre år kan man säga. Jag är numera korthårig till exempel;P
Hur som helst så ska jag uppdatera kategorin om mig själv lite oftare nu framöver. Det kommer nämligen att hända rätt mycket på på väldigt kort tid så fort jag slutar skolan^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0