Pieces of me

Ibland tycker jag mig inte ha hittat en direkt stil som hör till mig och vad jag klär mig i. Det skiftar mest från dag till dag och vilket humör jag är på:) Kan till exempel ha en blå dag, eller en brun dag, eller en dag då jag inte alls känner för något över huvud taget! Men när jag kollar på mitt hörn med accessoarer så ser jag ändå ett klart tema. För allt verkar ju konstigt nog passa ihop! O inte behöver det vara dyra grejer heller för att se lite exklusivt ut. Nejdå, hårnålarna är köpta på dollarstore för en tia, och masken på HM för sjuttio spänn. En av parfymerna doftar ljuvligt tungt av vanilj och kan hittas på bodyshop för 200kr. Ingen förmögenhet precis, o det gör mig riktigt nöjd att det ändå är saker som jag tycker riktigt bra om:) Och om det inte är att ha en stil så vet jag inte vad som är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0