Tidsuppfattning

Då var första jobbveckan efter julledigheten avklarad! Skönt att få tillbaka rutinerna igen, inte. Nej jag måste säga att jag har sämre koll på tiden när jag jobbar, och helgerna där emellan. Antingen går tiden alldeles för fort, eller på tok för långsamt! När man är bortrest så vill jag påstå att man planerar sina dagar bättre. Får mer ut av tiden. Guess that's life säger jag och ska nu krypa till sängs. Klockan har blivit rätt så mycket medans jag satt uppe o ritade den här:) Gonatt alla!
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ge mig en sån i julklapp, tack!

Svar: En vaddå för nåt?:P
Louise Havedahl

2013-01-14 @ 23:02:04
URL: http://theparadox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0